recent posts

๑۩۞ Pinky Blonde ۞۩๑

2015/06/29



Hej!
Dzisiejsze zdjęcia planowałam już bardzo długo, lecz czekałam na odpowiednią pogodę. Chciałam, aby było nie za słonecznie i nie za ponuro- tak to dziś! Zdjęcia miały być cukrowe i delikatne, więc myślę, że mi się udało. Główną atrakcją miała być blond peruka, którą dostałam od strony ROSEGAL. Byłam dość to zaskoczona jej jakością, ponieważ spodziewałam się o wiele gorszej. Układa się ładnie, lecz przez jej lekkość, gdy zawieje wiatr, trzeba ją poprawiać. Myślę, że w kolejnym zamówieniu z tej strony również zdecyduję się na perukę. Jaki będzie następny kolor? Dowiecie się niebawem!
Zgodnie z obietnicą mam dla Was również wyniki rozdania z SHEIN na 120$!
Wygrywa Karolina Feluś- proszę, aby się skontaktowała ze mną drogą mailową. Jeżeli nie będzie odzewu w ciągu 48 godzin od momentu dodania postu wybiorę innego szczęśliwca.
Przypominam również o rozdaniu z Romwe, które nadal trwa -> KLIK.















OUTFIT

Peruka- Rosegal
Płaszczyk- Shein
Sukienka- Romwe
Torebka- TKmaxx
Buty- born2be.pl

ZDJECIA

Anka Ciszowska (fanpage) | Geopark Kielce | Canon 1100D, 75-300III

Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro

31 komentarzy:

  1. Super post w pięknym miejscu!
    Peruka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju cudowne są te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują tobie blond włosy! :D Gdybyś nie napisała, że to peruka bym się nie skapnęła haha, śliczne zdjęcia :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :)
    Gratuluję zwycięzcy! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) http://natalkax.blogspot.com/
    Ślicznie wyglądasz jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie..nawet pasuje ci ta peruka;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Duża odmiana z taką peruką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jejku <3 Jak Ci ślicznie w tej peruce

    OdpowiedzUsuń
  9. Z każdą stylizacją coraz bardziej uwielbiam Twojego bloga haha. Masz świetny styl, nowe ciekawe dodatki w każdym poście, genialne zdjęcia czego chcieć więcej.
    Życzę jeszcze wiekszych sukcesów na blogu :) Pozdrawiam B))
    http://victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia Olcia!

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju dziękuję bardzo Ola! Email już wysłany! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia takie słodkie - tak jak sobie zaplanowałas! set bardzo mi się podoba. nie mogę się napatrzeć na kolor twoich włosów, ależ mi się marzy taki piękny blond! :)

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. e, gapa ze mnie - to peruka! ale i tak bym chciała ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz. W zasadzie nie wiem co podoba mi się najbardziej. Sukienka mega bo są paski, które kocham. Płaszczyk za to ma cudowny kolor, a buty nadają takiego lekkiego pazurka całej stylizacji. Genialnie wyglądasz!

    A pomysł z peruką bardzo dobry. Fajnie zobaczyć Cię w innej wersji. Zwłaszcza, że bardzo dobrze ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Peruka jak SIA! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci w tej peruce! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnee! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak cudownie wyglądasz! ^^ Buty są cudowne, a peruka naprawdę boska:) wszystko świetnie leży ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze zdjęcia! Czekam na kolejne posty❤
    +Zapraszam na mojego bloga: http://good--advice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz! Super jest ten płaszczyk :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyszły te zdjęcia, a peruka kojarzy mi się z teledyskami Sii :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa, uwielbiam takie stylizacje! Pastelowe płaszczyki, buty na grubej białej podeszwie, mega fryzury :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna Torebka ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam KLIK

    Nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie ci w takim kolorze włosów *-*

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już jestem ciekawa jakiego koloru będzie następna peruka. W tej wyglądasz idealnie <3
    Jak zawsze cudne zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń